Opbrengstgericht spelen, het werkt
Opbrengstgericht spelenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Opbrengstgericht spelen, het werkt
Opbrengstgericht spelenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit onderzoek onderzoek ik hoe de principes van OGW gecombineerd kunnen worden met het spelend leren van het jonge kind, zodat je een krachtige speelleeromgeving kunt creëren. Door middel van materiële aanpassingen in de huishoek en bewuste spelbegeleiding (Luc Koning, 1984) te bieden is de hoek een krachtige speelleeromgeving geworden waar het spelend leren tot stand komt. Spel verdient een belangrijke plek in de onderbouw van het basisonderwijs
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Master Special Educational Needs |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Partner | Fontys Hogescholen |
Jaar | 2016 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |