De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Veel meer dan alleen maar boeken!

Een onderzoek naar hoe Bedrijf X ouders kan overtuigen van het belang om hun basisschoolkinderen aan te melden voor cursussen en workshops

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Veel meer dan alleen maar boeken!

Een onderzoek naar hoe Bedrijf X ouders kan overtuigen van het belang om hun basisschoolkinderen aan te melden voor cursussen en workshops

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit adviesrapport staat het afstudeeronderzoek voor het bedrijf X centraal. De probleemstelling hierbij is: Hoe kan het bedrijf X de ouders van basisschoolleerlingen (4-12 jaar) overtuigen hun kinderen in te schrijven voor haar workshops en cursussen?
Over het jaar 2017 waren prognoses opgesteld voor het aantal inschrijvingen, deze zijn niet behaald (tabel 1). De organisatie hecht veel waarde aan het dienstenaanbod voor basisschoolleerlingen, omdat dit de leesvaardigheid bevordert, de digitale vaardigheid en cultuureducatie vergroot. Over het jaar 2018 zijn nog geen nadere gegevens bekend. Het is van belang dat deze prognoses voor het jaar 2019 wel worden behaald. Het bedrijf X heeft Rosanna de Vos gevraagd om te onderzoeken welke communicatiemiddelen zij kan inzetten om haar doelgroep te bereiken en te overtuigen.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2018-12-14
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk