Organisatie X : Klanten versieren met communicatie
een onderzoek naar de positionering van organisatie XWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Organisatie X : Klanten versieren met communicatie
een onderzoek naar de positionering van organisatie XWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De aanleiding voor dit onderzoek is dat de organisatie er niet in slaagt om de marginale marktpositie te versterken. Een herkenbare positionering ontbreekt. Doelstelling van het onderzoek is de organisatie adviseren over de manier waarop organisatie X zich onderscheidend kan positioneren en bepalen welke communicatie(strategie) daarbij past. De doelgroep van het onderzoek betreft huidige en potentiële klanten van de organisatie.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-08-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |