De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het proces van de identiteit

"The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now."

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Het proces van de identiteit

"The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now."

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor het in lijn krijgen van het imago van Prodex met de gewenste identiteit. De aanleiding was de nood van het verhogen van de marges na het wegvallen van subsidie en de resultaten van het afgelopen klanttevredenheidsonderzoek, waarin duidelijk werd dat de kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening niet goed genoeg overkomt bij de doelgroep. Doelstelling van het onderzoek is om de organisatie advies te geven over hoe het de onbalans tussen identiteit en imago kan verminderen en welke communicatie daarbij past. De probleemstelling luidt: Hoe kan Prodex het imago van de dienstverlening in lijn krijgen met de identiteit als talentvijver voor de procesindustrie?

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
PartnersProdex
Datum2018-12-14
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk