De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Tot hier en niet verder!

Van losse ondersteunende diensten naar een gezamenlijk service centrum, met een gezamenlijke identiteit en een gezamenlijke ambitie: een tevreden klant.

Tot hier en niet verder!

Van losse ondersteunende diensten naar een gezamenlijk service centrum, met een gezamenlijke identiteit en een gezamenlijke ambitie: een tevreden klant.

Samenvatting

Voor de ondersteunende diensten, samengevoegd in een S.S.C., is er een klanttevredenheidonderzoek gedaan. Naar aanleiding van de resulataten uit dit onderzoek is een communicatieadvies opgezet ter verbetering van de klanttevredenheid.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Hogeschool Communicatie
Datum2013-08-19
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk