Van identiteit naar identificatie: onderzoek naar het verhogen van alignment na overname
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Van identiteit naar identificatie: onderzoek naar het verhogen van alignment na overname
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Adviesrapport en verantwoordingsdocument. Onderzoeksvraag: Hoe kan voormalig Cunningham Lindsey Rotterdam na de overname alignment onder medewerkers creëren met haar nieuwe organisatieidentiteit, om de continuïteit van het nieuwe merk Sedgwick® in de Nederlandse markt te versterken en te behouden?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | CMI |
Datum | 2019-06-25 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |