Lang leve onze spullen
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Lenneke Klören (Docent)
Grenswerken in hybride leeromgevingen
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Marianne Wildeman (Onderzoeker); Floor Polak (Onderzoeker)
Gemeenschapsvorming ontstaat door verschillen te omarmen
Hanna Jongejan-Kater; Daan van Riet (Onderzoeker)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Persoonsgericht opleiden van professionals in de gezondheidszorg
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker)
Persoonsgerichtheid… geeft je vleugels!
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker); Cis Lijten (Onderzoeker); Marloes van den Broek (Onderzoeker); Rick Boesten (Onderzoeker)
Nieuwkomerskinderen aan het woord
Zahraa Attar (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector); Elma Blom (Onderzoeker)