Chapter 6. Removing challenges for building resilience with support of the circular economy
Rijke, J.S.; Geerling, L.; Quan, N.H.; Trung, N.
Exploring intuitive modelling behaviour
Wilmont, I.; Brinkkemper, Sjaak; Weerd, Inge; Hoppenbrouwers, S.J.B.A.; Aalst, Will; Mylopoulos, John; Sadeh, Norman M.; Shaw, Michael J.; Szyperski, Clemens; Bider, Ilia; Halpin, Terry; Krogstie, John; Nurcan, Selmin; Proper, Erik; Schmidt, Rainer; Ukor, Roland
Focused conceptualisation: Framing questioning and answering in model-oriented dialogue games
Hoppenbrouwers, S.J.B.A.; Wilmont, I.; Aalst, Will; Mylopoulos, John; Sadeh, Norman M.; Shaw, Michael J.; Szyperski, Clemens; Bommel, Patrick; Hoppenbrouwers, Stijn; Overbeek, Sietse; Proper, Erik; Barjis, Joseph
E-bike ongeval doorkruist vrijheid van ouderen
Berben, S.A.A.; Vloet, L.C.M.
Een nieuw gezondheidsinitiatief: Wat vraagt dat van de burger en de professional in het samen werken en leren?
Lovink, M.H.; Kuijer-Siebelink, W.; Rutten, G.M.J.; Laurant, M.G.H.
Beïnvloeden van praktijken door netwerksamenwerking
Vries, E.J. de; Kemper, W.
From Big Data Communities to Enterprising Villagers The Transformational Effect of a Designerly Approach Within a Research Project
Goor, J.B.W. van de; Turnhout, K.G. van; Regterschot, M.; Losse, M.; Geest, Th.M. van der; Hansma, M.
De drie taken van lerarenopleiders in het hbo: Praktijkgericht onderzoek met meervoudige impact
Berg, N. van den; Geerdink, G.; Boei, F.; Willemse, M.
Inhoud en vakdidactiek op de lerarenopleiding
Geerdink, G.; Pauw, Ietje; Geerdink, G.; Pauw, I.
High-Concentration Solar Energy Systems for the Built Environment
Smit, M.A.; Catau, R.G.; Sonneveld, P.J.; Cremer, H.A.P.; Sluijs, M.V. van der