The effect of layout and pacing on learning from diagrams with unnecessary text
G.J. Rop; Anne Schüler; P.P.J.L. Verkoeijen; Katharina Scheiter; Tamara van Gog
Zelfsturing bij zorgcentra de Betuwe: hoe beleven medewerkers van Thuiszorg De Betuwe het veranderproces naar zelfsturing?
Matthijs Hoos; Rita Bos; Daniëlla Deckers
Sekswerkers onder de loep: wat werkt echt? Praktijkonderzoek naar effectieve hulpverlening in de begeleiding van sekswerkers
Saskia van Buuren; Maria Kennis; Marjolein Beugels
With task experience students learn to ignore the content, not just the location of irrelevant information
G.J. Rop; P.P.J.L. Verkoeijen; T. van Gog
Samen beslissen over specialistische hulp. Een onderzoek naar verbetering van de toegang tot de jeugdhulp
Eva Blaauw; Monique Cornelisse; Jolanda Mathijssen; Christa Nieuwboer
Onderzoeksrapport ‘’Sexy selfies’’
Jessica Donk (Student); Youssef Youssef (Begeleider)
Ik wil niet weten wat ik later word, ik wil weten wie ik nu ben
Roos Kerckhaert; J Havermans (Begeleider); Youssef Azghari (Begeleider)
Digitale inclusie ontstaat op lokaal niveau
Ben Kokkeler
Een parametrisatie van een open tunnelbak waarin een constructief ontwerp wordt geoptimaliseerd
J. Heijkoop (Student); R. Wijnbeek (Student); M. van Nielen (Begeleider); J. van Veldhoven (Begeleider)