In hoeverre kan filosofie bijdragen aan de verbondenheid binnen een klas?
Ilja Wijnen (Student); Patrick van Lommel (Begeleider)
Effects of task experience and layout on learning from text and pictures with or without unnecessary picture descriptions
G.J. Rop; Anne Schüler; P.P.J.L. Verkoeijen; Katharina Scheiter; Tamara van Gog
Laadt dat maar aan mij over!
Yordi van der Heijden (Student); Lydia de Jong (Begeleider)
De gewenste situatie? Samen oplossingsgerichtwerken!
Michelle van den Broek (Student); Mechtild Hoing (Begeleider)
Amstel Playground
I. van Uden (Student); J. Evers (Begeleider); T. van de Veerdonk (Begeleider)
Medido: Een onderzoek bij thuiswonende ouderen van 55 jaar en ouder binnen Thuiszorg West-Brabant en Thebe
Jade Vermeer; Maaike Schot; Ayse Genc; Meike van der Lee; Sharon Zwinkels; Cindy de Bot; Miriam Reelick; Tatiana Goijaerts
Stigma bij dementie
Ymke van der Burgt (Student); Christel Blom (Begeleider)
Pilot Reststoffenrotonde Oosterhout Weststad: inzichten en aanbevelingen
Mitchell Droog; R. de Wilde; Han van Son
Indicatoren van (georganiseerde) criminaliteit en ondermijning op bedrijventerreinen: een verkennend onderzoek in de gemeente Tilburg. Eindrapport
Yvonne Bolsius; Seyit Höcük; Patricia Prüfer; Emile Kolthoff