Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe
Het Pygmalion-effect
A. Voerman
Frugal innovation in the 1,5m society: knowledge file
P. Knorringa; S. Chakravarty; K. Dittrich; E. van Tuijl
Waar is de revalidatiegeneeskunde in het publieke debat?
S.R. Hilberink
Effects of instruction in writing-to-learn in different disciplines and types of education
A.C. van Dijk
Veerkracht en arbeidsuitluiting: verkennend onderzoek naar veerkracht van personen met een Participatiewet-uitkering in Rotterdam
A.F. Sepp; A.M.H.C. Wentink
21st century (clinical) decision support in nursing and allied healthcare. Developing a learning health system: a reasoned design of a theoretical framework
M. van Velzen; H.I. de Graaf-Waar; T. Ubert; R.F. van der Willigen; L. Muilwijk; M.A. Schmitt; M.C. Scheper; N.L.U. van Meeteren
Shifting terminology and confusing representations: an examination of intellectual disability terminology in Dutch newspapers from 1950 to 2020
A. ter Haar; S.R. Hilberink; A. Schippers
Op weg naar groene geboortezorg
E. Slagt-Tichelman; M. Sampimon-Ssembatya