Protocol ernstige rekenproblemen en dyscalculie groep 5 tot en met 7
Willeke van Manen (Student); Joep van Vugt (Begeleider)
Werken met een ontwikkelingsperspectief op een basisschool, hoe doe je dat kwalitatief goed?
Marijke Leurs-Dirkx (Student); Ine Segers (Begeleider)
The effect of Virtual reality on postural control
Marianna Veriki (Student); Sil Kloppenburg (Begeleider)
'Iedereen knap met een mindmap!': mindmappen en meervoudige intelligentie bij begrijpend lezen
Esther Vollenga-Sijnesael (Student); Ariette Riezebos-de Groot (Begeleider)
Evalueren:
Ieta Berghuis (Student); Jos Kienhuis (Begeleider)
Ik zie ik zie...wat ik eerst niet zag
Ellen Busschers (Student); Ine Heerink (Begeleider)
Kansrijke combinatiegroepen? Wij gaan ervoor!
Sandra Vrinzen (Student); John Jeninga (Begeleider)
Een pASSende stappendans: oplossingsgerichte gespreksvoering bij kinderen en jongeren met ASS
Linda Kanters (Student); Ineke Grooten (Begeleider)
Werkhouding en taakgerichtheid: 'help mij om mijn puzzelstukjes in elkaar te zetten'
Kwaadsteniet (Student); Mayke Reumkens (Begeleider)
The relation between characteristics of learning environments and students' knowledge development in competence-based education
M. Koopman (Docent); P. Teune (Lector); D. Beijaard (Lector)