Teacher strategies that foster students’ boundary-crossing expertise when addressing problems with wicked tendencies
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); J. (Hanno) van Keulen; Joke Voogt
Hoe begeleid ik statushouders bij hun externe stage?
Marlon Verhoef (Student)
Onderzoek naar de begeleiding van startende docenten binnen het Berechja College
Jelle ten Napel (Student)
Allemaal winnaars : samen-werken-aan-gepast-sporten.
Ruben Buijserd (Docent)
Onderzoekend leren bij de kleuters
Mendy Scheperman (Student)
School-Wide Positive Behavioral Interventions and Supports in Dutch Elementary Schools
Monique Nelen (Onderzoeker)
De vicieuze cirkel in de trainer-spelerinteractie
Bram Willemsen (Student)
"Zelfstandig gymmen" : onderzoek naar de perspectieven van leerlingen in autonomie- ondersteunend bewegingsonderwijs
Marike Semplonius (Student); Jeroen Koekoek (Begeleider)
Activerende spelvormen tijdens de lessen Duits : afstudeeronderzoek
Quinty van Dijk (Student)
Formatieve evaluatietechnieken in de lespraktijk : In welke lesfasen kunnen ze bewust worden ingezet?
Diane Krop (Student); Teresa Dias Pedro Gomes (Begeleider)