Leer-kracht!
Jacueline Niezen (Student); Brechje Schouten (Begeleider); Fred Vonk (Begeleider)
Ontwerpen van zelfcorrigerende multimediale vaardigheidstoetsen
I.L.H. Heijmen-Versteegen (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); M.I. Schade
Collectief leren en de rol van de schoolleider: verbinden van schoolontwikkeling en professionalisering
I.L.H. Heijmen-Versteegen (Docent); E.B.P. Verbiest (Lector); C. Teurlings; W. Uphoff (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); A. Grootswagers (Docent); Th. Jongen; E. Ansems
Het bevorderen van woordenschatontwikkeling van NT2 leerlingen
Alissa van Eerd (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; P.P.M. Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; B. Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; A.A. Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
Een oriëntatie op multimediaal zelfstudiemateriaal docentcompetenties
E.H.D. Donkers; Tamara van Gog; A.W.E.A. Bakx (Lector); Ruurd Taconis
De blik van Fontys Instituutsmanagement, medewerkers en studenten op de mediatheek van nu en van de toekomst
A.W.E.A. Bakx (Lector); M. Meulman
HBO-bachelorniveau gemeten: onderzoeksverslag Fontys Paramedische Hogeschool, logopedie
A.W.E.A. Bakx (Lector); P.C.H.M. van Dijk (Docent); I.L.H. Heijmen-Versteegen (Docent); H. Palings
Why students withdraw or continue their educational careers
Cyrille van Bragt (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); P.J. Teune (Lector); Theo C.M. Bergen; Marcel A. Croon
Actieve aarde
Wout Lentjes; Hans Palings; P.J. Teune (Lector); Theo Savelkouls; Maarten Terlingen