Sociale analyse en praktisch inzicht met betrekking tot intergenerationele armoede
Nadine Zwakenberg (Student); Jan Hulzebosch (Begeleider); Ingrid Bakker (Begeleider)
Bij-Zonder
Linda Bonte (Student); Mariëlla van Polen (Student); Jan Bijlsma (Begeleider)
Welke positie heeft Spel aan Huis binnen de ketenorganisatie van 0 tot 4 jaar en zijn er kansen binnen het in ontwikkelingszijnde Centrum voor Jeugd en Gezin
Samantha Douma (Student); Rosanne van Zwieten (Student); Jan Bijlsma (Begeleider)
"Voorwaarden voor het implementeren van de nieuwe leerlijn ervaringsdeskundigheid binnen de opleiding SPH"
Agnes Wassing (Student); Kim Goosen (Student); Arnout Schuitema (Begeleider)
De invoering van collegiale consultatie binnen Vanboeijen
Caro van Achteren (Student); Irene Bakker (Begeleider)
'Werken volgens een methodiek'
Adrienne Bredenoord (Student); Erna Koekoek (Begeleider)
Ambiq
Gerlin Godeke; Marloes Klunder (Student); Jan Bijlsma (Begeleider)
"Ik ben Ik"
Cor Niks (Student); C.C. van der Maas (Begeleider)
Een bruikbaar en specifiek klanttevredenheidsonderzoek voor het KDC
Cindy van der Windt (Student); Inez Woertel (Student); M van Tilburg (Begeleider)
Tijd voor verandering?
Nick Markies; Jan Hulzebosch (Begeleider)