De hel onder ogen zien
Alie Weerman (Lector)
Thuisonderwijs : thuisonderwijs is niets nieuws, maar het wegvallen van gidsen wel
Natascha Notten (Lector)
Werkbaar in de klas. Het effect van samenwerking tussen ouders, leraren, maatschappelijk werk en jeugdhulp in de schoolklas : exploratieve studie naar de factoren die maken dat samenwerking, vanuit de optiek van de leraar, succesvol is of minder succesvol ervaren wordt
Bert Wienen (Associate Lector); Herma Korenromp; Laura Batstra; Dorien Graas (Lector)
‘Zo‘n vrouw ben ik niet' : het belang van taalgebruik bij onderzoek naar ervaringen van huiselijk geweld
Leonie de Quelerij (Onderzoeker); Alie Weerman (Lector); Lisette Pouls; Annemoon van Noorden
Goed leven : een holistische visie op ouder worden
Franka Bakker (Associate Lector); Annelies Harps-Timmerman (Docent); Mieke Veerman (Docent); Annemieke van den Berg (Docent); Carolien Smits (Lector)
Valrisico bij ouderen van 65+ met (orthostatische) hypotensie: een gezondheidsbevorderingsplan
Geraldine Loosman (Student); Miriam Oosterom (Begeleider)
Integratie van ggz & samenleving? Pleidooi voor de verbijzondering van de tragiek van mensen met een psychiatrische aandoening
Alie Weerman (Lector)
Laptopgebruik en socialisatie in het voortgezet onderwijs: onderzoek naar het behouden van de socialisatie bij het gebruik van laptops in de brugklassen van Reggesteyn te Rijssen
Lara Koenis (Student); Ilse Hulman (Begeleider)
Transseksualiteit: een dubbel gevoel : een onderzoek naar het bespreekbaar maken van transseksualiteit als maatschappelijk werker bij Vaart Welzijn
Jasper Schuuring (Student); Miranda Engelshoven (Begeleider)
Bewegingen in ervaringsdeskundigheid : over vervierkante bollen en verbolde vierkanten
Alie Weerman (Lector); Esther Loon (Lid Lectoraat); Petra van der Lubbe; Frederiek Overbeek (Lid Lectoraat); Roos Steen (Lid Lectoraat)