Oerol in de Branding
Hennie van Kuijeren (Lid Lectoraat); dr. Wes Wierda (Lector); dr. Joke Hermes (Lector); Babs van Teylingen- Geerlings (Lid Lectoraat); Peter Horsselenberg
Can a Zero Become a Hero?
Tom ter Bogt; Koos Zwaan (Lid Lectoraat)
Mythes en morele paniek
Garjan Sterk; Koos Zwaan (Lid Lectoraat)
Mediagebruikers
Garjan Sterk; dr. Joke Hermes (Lector)
Adapting Idols: Authenticity, Identity and Performance in a Global Television Format
Joost de Bruin; Koos Zwaan (Lid Lectoraat)
Introduction: Adapting Idols
Joost Bruin; Koos Zwaan (Lid Lectoraat)
De digitale leefwereld
dr. Joke Hermes (Lector); drs. Skylla Janssen (Lid Lectoraat)
Digitale leefwerelden
dr. Skylla Janssen (Lid Lectoraat); dr. Joke Hermes (Lector)
Als het om de knoppen gaat, zit nu de docent aan de knoppen.
Peter 't Lam; dr. Cees van Wijk (Lid Lectoraat)
Een nieuw programma voor Communicatie
dr. Cees van Wijk (Lid Lectoraat); Peter 't Lam