"Fijn, dat ik je kon helpen Simone"
Mustafa Akpinar; Renee van Os; Daphne Hachmang
Using Conversational Human Voice in webcare in the in The Netherlands – a comparative study of five Public Transport companies
Mustafa Akpinar; Renee van Os; Daphne Hachmang
AFAS software inspireert beter ondernemen
Linda Brummelhuis (Student); Rik ten Wolde (Begeleider); Ilse Hoek (Begeleider); Mark Molewijk (Begeleider)
Van facilitator naar inspirator
Mandy van der Mond (Student); Petra van Dreumel (Begeleider); Else van der Heijden (Begeleider); Hans Dirven (Begeleider)
'Dat kan beter, ja...' : Webcare en het voorkomen van reputatieschade
Renee van Os; Daphne Hachmang
Naar de smaak van de klant
Jetsje Sluiters; N. van der Mast; Els van der Pool
Samenwerken vraagt buiten de lijn te denken
Els van der Pool; Guido Rijnja
Conversational Human Voice in webcare. A study in the Public Transport sector.
Mustafa Akpinar; Renee van Os; Daphne Hachmang; Els van der Pool