Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Social Media in de JGZ
Lisanne Nepomuceno; Kimberly Vrolijk-Hoo; Richeilla Meriaan (Student); Gertie van Hoof; Anneloes Welling-Maassen (Begeleider); Donna Frost (Begeleider)
Familieparticipatie bij Vroege Intensieve Neurorevalidatie
Olga Gershuni (Student); Marlin Smolders; Marjan Schoenmakers; Ewa Sikorska; Shaun Cardiff (Begeleider); Ine van Wijlen (Begeleider)
The development and validation of a five factor model of sources of self-efficacy in clinical nursing education
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Dr. Johan Braeken; Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
drs Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Engagement enacted: essentials of initiating an action research project
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Theo J.H. Niessen (Lid Lectoraat); Tineke A. Abma
Realising participation within an action research project on two care innovation units providing care for older people
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Donna Frost (Lid Lectoraat)
Samen werken aan Samenwerken!
Stefanie Ripke (Student); Karlijn Hendriks (Student); Laura Haerden (Student); Monique van den Kerkhof (Student); Femke van Ostaden (Student); Tychon (Begeleider); Rian van Nistelrooij (Begeleider); Justine Duits (Begeleider); Maaike Wevers (Begeleider)
Dubbele diagnostiek afdeling Princepeel 1
Hub`er Thonies (Student); Caspar Arets (Student); Carol Byrne (Student); Berdi Stockman (Begeleider)