Getting policy done in educational practice: What happens when multiple central government policies meet clusters of organization routines in schools
Sietske Waslander (Onderzoeker); Edith H. Hooge (Onderzoeker); H.C. (Henno) Theisens (Onderzoeker)
In the boardroom: how do cognitive frames shape American and Dutch hospitals?
Agota Szabo (Onderzoeker)
Wroclaw : stad van honderden bruggen als Restorative City
Anna Matczak (Lid Lectoraat)
De regio als bestuurlijk schaalniveau
H.C. (Henno) Theisens (Lector); Hasse van der Veen (Lid Lectoraat)
De digitale wijkprofessional
M.E. (Marianne) van Bochove; J. C. W. (Juul) Gooren; K.M. (Katja) Rusinovic; Theo Zijderveld
Haagse placemaking in beeld:
Stefanie Schuddebeurs; Naomi Rommens; K.M. (Katja) Rusinovic; Stephan van Berkel; Linda Zuijderwijk; Beitske Boonstra
Wijkprofessionals: zicht krijgen op online wereld van jongeren
M.E. (Marianne) van Bochove; J. C. W. (Juul) Gooren; J. (Jolien) van de Sande; Theo Zijderveld; K.M. (Katja) Rusinovic; Hans Moors
Lessen van de coronacrisis voor het sociaal domein:
M.E. (Marianne) van Bochove; K.M. (Katja) Rusinovic; Btissame el Farisi; Jet Bussemaker; Godfried Engbersen
Social capital as protection against the mental health impact of the COVID-19 pandemic
M.E. (Marianne) van Bochove; Erik Snel; Godfried Engbersen; Jan de Boom
Cirkel van interactie
Christine Bleijenberg (Associate Lector)