The role of structure and interaction in teachers' decision making during allocation meetings
Janneke Sleenhof (Onderzoeker); Marieke Thurlings (Onderzoeker); Maaike Koopman (Lid Lectoraat); Douwe Beijaard (Onderzoeker)
Constructing configurations to capture the complexity and uniqueness of beginning teachers’ professional identity
Gonny Schellings (Onderzoeker); Maaike Koopman (Lid Lectoraat); Douwe Beijaard (Onderzoeker); Janine Mommers (Onderzoeker)
Content and language integrated learning in technical vocational education
Elly Wildeman (Onderzoeker); Maaike Koopman (Lid Lectoraat); Douwe Beijaard (Onderzoeker)
Opleiden en professionaliseren in leerateliers
Quinta Kools (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Rian Aarts (Onderzoeker); Karin Derksen (Onderzoeker)
Drie vragen aan Tamar Tas
Tamar Tas (Onderzoeker); Bea Ros
Hoe coaching helpt om de onderwijskwaliteit te verbeteren
Tamar Tas (Onderzoeker); Wim van de Grift (Onderzoeker)
Onderwijsinnovaties
Marieke van der Pers (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker)
Onderzoeks(ver)richtingen in de praktijk van de mbo-docent
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Eline van Batenburg (Onderzoeker)
Onderzoekend werken aan onderwijsverbetering
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Eline van Batenburg (Onderzoeker)
Co-creatie van inductiearrangementen in het mbo
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Carlos van Kan (Onderzoeker); Michelle Helms-Lorenz (Onderzoeker); Alieke Hofland (Onderzoeker)