Inclusief onderwijs voor nieuwkomers
Ria Goedhart (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker)
Toetsen om te leren
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Charline Rouffet (Onderzoeker); Irene de Kleyn (Docent); Marleen IJzerman (Docent); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Inclusive STEM teaching from a language perspective
Jantien Smit (Lector); Lucía Beatriz Chisari (Onderzoeker); Maria Kouns (Onderzoeker); Anne Bergliot Oyehaug (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector); Maaike Hajer (Onderzoeker)
Literatuurstudie naar de kenmerken van effectief onderwijs Engels in het basisonderwijs
Linda Gijsen (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Lyske Attaie-van den Bergh (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
The acquisition of strategies to express plurality in hearing second language learners of sign language of the Netherlands
Eveline Boers-Visker (Onderzoeker)
Grenswerken in hybride leeromgevingen
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Marianne Wildeman (Onderzoeker); Floor Polak (Onderzoeker)
Nieuwe meertalige toetspraktijken in het rekenonderwijs
Marian van Popta (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Didactisch handelen in de meertalige klas
Johanna van der Borden (Onderzoeker); Mieke Lafleur (Docent)
Why all the drama?
Kristina Goodnight (Phd); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)