De impact van digitale transitie op mens en organisatie
Xander Lub (Lector); Tijs Timmerman (Onderzoeker)
Toolkit MOVES
Di-Janne Barten (Onderzoeker); Tim van Eijl (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Thies van der Linde (Onderzoeker); Harald Pol (Onderzoeker); Matthijs Ganzevoort (Onderzoeker)
MOVES in de beweegzorg
Di-Janne Barten (Onderzoeker); Joost van der Heiden (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Leenke Visser (Onderzoeker)
A Research Pathway Model for evaluating the implementation of practice-based research
Wilke van Beest (Onderzoeker); Wouter P.C. Boon (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector); Harald Pol (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); Ellen H. M. Moors (Onderzoeker)
Laten wij de wereld iets mooier maken!
Ronald Voorn (Onderzoeker); Adriaan Denkers; Tijs Timmerman (Lector); Marieke Fransen; Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Marijke van Putten
Human values as added value (s) in consumer brand congruence
Ronald Voorn (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); T. J. L. van Rompay (Onderzoeker); Sabrina Hegner (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)
Customer journey
Patricia Harris (Onderzoeker); Harald Pol (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector)
Successful implementation of self-management health innovations
Wilke van Beest (Lid Lectoraat); Wouter Boon (Onderzoeker); Ellen H. M. Moors (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); Harald Pol (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector)
New Perspectives on Customer Relationships: How Relational Models Influence Customer Experience and How They Are Activated
Harald Pol (Onderzoeker); Mirjam Galetzka (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)
The Personal Touch in Customer Contact: The Influence of a Personal Approach on Customer Relationships and Customer Experience
Harald Pol (Onderzoeker); Mirjam Galetzka (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)