Een groeimodel voor persoonlijke dienstverlening in de publieke sector
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Onderzoeker); Evelien Besseling (Onderzoeker); Harald Pol (Lid Lectoraat); Jacqueline Sant (Onderzoeker); Dies Weijschedé (Onderzoeker)
De impact van de coronacrisis op de digitale transformatie van publieke dienstverleners
Harald Pol (Lid Lectoraat); Calvin Wittenberg (Onderzoeker)
De heilige graal in marketing: Associaties van consumenten
Harald Pol (Lid Lectoraat)
The age of digitisation: The influence of digital channels on customer experience and customer relationships
Harald Pol (Lid Lectoraat); Mirjam Galetzka (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)
Hoe merken kunnen helpen met het redden van de planeet
Ronald Voorn (Lid Lectoraat)
Merk opbouwen met en voor stakeholders
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
Positie kiezen of positie verliezen?
D. Barten (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); J. van der Heiden (Onderzoeker); Cindy Veenhof (Lector)
Dierzaam. Een kennismaking
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
'Dierzaam consumeren: een stap in de goede richting’
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje
Clara Springelkamp (Onderzoeker)