Contentmarketing
Suzanne de Bakker (Lid Lectoraat)
Museumkompas. Een samenvatting van de resultaten van het project Museumkompas 2011-2014
Karen Hilhorst (Lid Lectoraat); Dick Swart (Docent); Michiel Rovers (Lid Lectoraat)
Crowdsourcing
Dick Swart (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat); Dr. Harry van Vliet (Lector); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat)
Crowdsourcing. Classification, costs, benefits, and usage
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Dcik Swart (Lid Lectoraat); Harry van Vliet (Lector)
Normative Social Influence in Persuasive Technology: Intensity versus Effectiveness
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Maarten Lamers; Robert Winkel
Social Media Metrics for the Cultural Heritage Sector
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Festival beleving : de waarde van publieksevenementen.
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); van Nus; Dr. H.M.M. (Harry) van Vliet (Lector)
The Online Footprint of Museums
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Harry van Vliet
The Commons on Flickr: what 51 million community members actually do?
Harry van Vliet; Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Facebook usage by local restaurants: A large scale survey
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Marieke Welledonker-Kuijer (Lid Lectoraat)