The relationship between critical thinking skills and self efficacy beliefs in mental health nurses
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
The development and validation of a five factor model of sources of self-efficacy in clinical nursing education
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Dr. Johan Braeken; Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Kritisch denken als onderscheid
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Intuitie versus rationaliteit
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Het dwaalspoor van de goede keuze
Drs. Tom Luken (Lector)
The (im)possibility of new learning and selfdirection.
Tom Luken (Lector)
Testwijzer voor professionals: leidraad testkeuze en testgebruik voor adviseurs in HRM, onderwijs en loopbaanbegeleiding.
Tom Luken (Lector); Ellen Woudenberg
Kiezen of binden? De rol van binding en studieloopbaanbegeleiding bij het verbeteren van studierendement
Tom Luken (Lector)
De (on)mogelijkheid van nieuw leren en zelfsturing
T. Luken (Lector)