What works and why in the implementation of eRehabilitation after stroke - a process evaluation
Berber Brouns (Onderzoeker); J.L. (Jorit) Meesters (Lector); A.J. (Arend) de Kloet (Lector); Thea Vliet Vlieland (Onderzoeker); Henk J. Arwert (Onderzoeker); Sander Houdijk (Onderzoeker); Leti van Bodegom-Vos (Onderzoeker)
Niet omdat het kan, maar omdat het moet : Innovatie van poliklinische revalidatiezorg ten tijde van COVID-19
A. (Asa) Mennema (Onderzoeker); F.M. (Félice) van Vree (Onderzoeker); G. (Gerard) Volker (Onderzoeker); J.L. (Jorit) Meesters (Lector)
Intensity of daily physical activity – a key component for improving physical capacity after minor stroke?
Hanneke Braakhuis (Lid Lectoraat); Jolanda M.B. Roelofs (Onderzoeker); M.A.M. (Monique) Berger (Lector); Vivian Weerdesteyn (Onderzoeker); Johannes B.J. Bussmann (Onderzoeker); Gerard M. Ribbers (Onderzoeker)
Wearable Wheelchair Mobility Performance Measurement in Basketball, Rugby, and Tennis: Lessons for Classification and Training
Rienk van der Slikke (Lid Lectoraat); M.A.M. (Monique) Berger (Lector); Daan Bregman (Onderzoeker); Dirkjan Veeger (Onderzoeker)
Effects of seat height, wheelchair mass and additional grip on a field-based wheelchair basketball mobility performance test
Annemarie de Witte (Lid Lectoraat); Rienk van der Slikke (Lid Lectoraat); M.A.M. (Monique) Berger (Lector); Marco J.M. Hoozemans; H.E.J. Veeger; L.H.V. van der Woude
Fatigue, participation and quality of life in adolescents and young adults with acquired brain injury in an out patient rehabilitation cohort
Frederike van Markus-Doornbosch; Menno van der Horst; A.J. (Arend) de Kloet (Lector); Thea Vliet Vlieland; J.L. (Jorit) Meesters (Lid Lectoraat)
Three distinct physical behavior types infatigued patients with multiple sclerosis
Hanneke Braakhuis (Lid Lectoraat); M.A.M. (Monique) Berger (Lid Lectoraat); G. A. van der Stok; J. van Meeteren; V. de Groot; H. Beckerman; Johannes B.J. Bussmann
Factors associated with willingness to use eRehabilitation after stroke
Berber Brouns (Lid Lectoraat); J.L. (Jorit) Meesters (Lid Lectoraat); Manon M. Wentink (Lid Lectoraat); A.J. (Arend) de Kloet (Lector); Henk J. Arwert; L. W. Boyce; Thea Vliet Vlieland; Leti van Bodegom-Vos
Teachers’ and students’ perceptions on barriers and facilitators for eHealth education in the curriculum of functional exercise and physical therapy
Manon M. Wentink; Petra Siemonsma; Leti van Bodegom-Vos; A.J. (Arend) de Kloet (Lector); J. Verhoef; Thea Vliet Vlieland; J.L. (Jorit) Meesters (Lid Lectoraat)
How to improve eRehabilitation programs in stroke care?
Manon M. Wentink; Leti van Bodegom-Vos; Berber Brouns (Lid Lectoraat); Henk J. Arwert; S. Houdijk; P. Kewalbansing; L. W. Boyce; Thea Vliet Vlieland; A.J. (Arend) de Kloet (Lector); J.L. (Jorit) Meesters