OORdeelsvorming
Monique Lux (Student); Chantal Renet (Student)
Evaluation der Anwendbarkeit des computergestützten Aphasieprogrammes ‚Fleppo‘ – eine multiple Einzelfallstudie
Anna-Sophie Blauth (Student); Lisa Fuhrmann (Student)
Audiologische diagnostiek en technische revalidatie bij mensen met een verstandelijke beperking bij Adelante
Kerstin Porsche (Student); Miriam Gronert (Student)
Pilotnormeringsonderzoek CELF-4-NL bij kinderen met een benedengemiddelde intelligentie
Cecile Prickartz (Student); Rachel Vrolings (Student); Marjolein Kleijnen (Student)
Veroorzaken scheve tanden een scheef zelfbeeld? Een onderzoek naar de invloed van oro-myofunctionele stoornissen op de eigenwaarde en de levenskwaliteit van jeugdige OMFT-cliënten in logopedische praktijken
Simone Kramer (Student); Cindy Kengen (Student)
De Vlaamse test Cognitieve Deelvaardigheden Rekenen (CDR)(Desoete & Roeyers, 2006) graad 3, bruikbaar in Nederland
danique Joosten (Student); moniek puts (Begeleider)
Kommunikation mit Menschen mit Aphasie
Marjelle Beckers (Student); Anja Daniels (Student)
Viel Lärm um Erzieher und Grundschullehrer!
Julia Rößler (Student); Sachi Abeysekera (Student)
Eine Inventarisierung gängiger stimmdiagnostischer
Nicole Tholen (Student)
Een multiple case studie naar de effectiviteit van het oefenprogramma "Tem je stem"
Kim De Raeve (Student); Jonne Voorhoeve (Student)