Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Smit (Begeleider)
De effectiviteit van het Viertaktmodel voor de passieve woordenschatuitbreiding van kinderen in groep 7 en 8 in het cluster 2 onderwijs
Anouk den Broeder (Student); Elly Strik; Nadia Oustou (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)
Diagnose en behandeldoelenbij een casus van een 5-jarig kind met een taalontwikkelingsstoornis : aanstaande logopedisten, ervaren logopedisten en experts vergeleken
Sophie Bax (Student); Cora Tabak (Student); Anneli Delfos (Student)
Early Feeding Skills Assessment: onderzoek naar mogelijkheden voor toepassing op de afdeling neonatologie
Erica van Dijk (Student); Simone Zwagerman (Student); Marthe Rosenhart (Student); Iris van der Zalm (Student)
Stoornis in Theory of Mind bij mensen met een rechterhemisfeer dysfunctie
Liesbeth Groot (Student); Eegje Bylard (Student); Brechje Zuiderent (Student)
Taalscreening voor volwassen NT2- sprekers : een normeringsonderzoek
Evalynn van Stokkom (Student); Donna Antersijn (Student); Martine Geluk (Student); Benthe van Dommelen (Student)
Schlichting Tests bij tweetalige kinderen in Nederland : prestaties van kinderen met een Marokkaanse moedertaal op de taalvaardigheids- en taalprocestaken
Joanne van Keulen; Susan Boon; Daphne Jägers; Eva van Caspel
Constraint Induced Aphasia Therapy (CIAT) in de revalidatiefase : een casestudy
M.A.C. de Wit (Student); A.M. van den Berg (Student); J.S. Verbeek (Student); M.J. van der Reijden (Student)
Vertaling en aanpassing van het BAK, in en voor het Nederlands : het opstellen en evalueren van een woordenlijst voor een onderzoeksinstrument voor de fonologische ontwikkeling en articulatie
Rimke Hooijsma (Student); Roos van Ruler (Student); Siri Siepel (Student); Marianne van Wee (Student)
De relatie tussen taalvaardigheid en spraakverstaan in ruis
Femke Langerhorst (Student); Merel Latenstein (Student)