De relatie tussen sportverleden en huidige sportdeelname
Auke Hobijn (Student); Jasper Bouwer (Student); Gerben Pels (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
De relatie tussen cognitie en veldpositie
Mike Eenkhoorn (Student); M.W. Bosman (Begeleider); A.M.H, de Witte (Begeleider)
Project 2SUR5, een aanval tegen schooluitval
Sander Schuttevaar (Student); Remco Gronsveld (Student); A.M.H. de Witte (Begeleider); F.M. Jacobs (Begeleider)
Gamen in het bewegingsonderwijs
Thijs Hulst (Student); Raynaldo Visser (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
Liever lui dan moe
Yordi Hoogervorst (Student); Patrick Piket (Student); J.J.A.A.M. Hoeboer (Begeleider)
Is reflecteren te leren?
Daan Gras (Student); Manouk Vernij (Student); F.M. Jacobs (Begeleider); A.F.T. Luderus (Begeleider)
De invloed van videofeedback op het motorisch leerproces
Dennis Blom (Student); Maikel Kortekaas (Student); Rob Smit (Begeleider)
Ik zie ik zie wat jij niet ziet!
S. Bongers (Student); A. de Krom (Student); A. de Witte (Begeleider)
Hoe zijn de coaches van DSV Concordia D1 en B2 al lerend gekomen tot het niveau wat ze nu hebben, tegen de achtergrond van het geven van informatie aan de sporters?
Evert Vrijhof (Student); Luuk van de Kop (Student); F.M. Jacobs (Begeleider)
Gymzaal van de Toekomst
Nene van Essen (Student); Tess Ouwerkerk (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)