Gamen in het bewegingsonderwijs
Thijs Hulst (Student); Raynaldo Visser (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
Project 2SUR5, een aanval tegen schooluitval
Sander Schuttevaar (Student); Remco Gronsveld (Student); A.M.H. de Witte (Begeleider); F.M. Jacobs (Begeleider)
Liever lui dan moe
Yordi Hoogervorst (Student); Patrick Piket (Student); J.J.A.A.M. Hoeboer (Begeleider)
De relatie tussen sportverleden en huidige sportdeelname
Auke Hobijn (Student); Jasper Bouwer (Student); Gerben Pels (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
De relatie tussen cognitie en veldpositie
Mike Eenkhoorn (Student); M.W. Bosman (Begeleider); A.M.H, de Witte (Begeleider)
Is reflecteren te leren?
Daan Gras (Student); Manouk Vernij (Student); F.M. Jacobs (Begeleider); A.F.T. Luderus (Begeleider)
Hoe zijn de coaches van DSV Concordia D1 en B2 al lerend gekomen tot het niveau wat ze nu hebben, tegen de achtergrond van het geven van informatie aan de sporters?
Evert Vrijhof (Student); Luuk van de Kop (Student); F.M. Jacobs (Begeleider)
Gymzaal van de Toekomst
Nene van Essen (Student); Tess Ouwerkerk (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
Taalontwikkeling in het bewegingsonderwijs op de Franse School
Daan Dicke (Student); Erik van de Vreugde (Student); Y.P. Blommestijn (Begeleider); R.J. Elzinga (Begeleider)
Bewegers het licht laten zien:
Patty Burgman (Student); Vanya Vermuyten (Student); M. Krijger-Hombergen (Begeleider); A.M.H. de Witte (Begeleider)