“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Betrokken jeugd
Iris Andriessen (Lector); Marlinde Melissen (Onderzoeker); Marjolein Verbercht (Onderzoeker); Jurjen Iedema (Onderzoeker)
Idiocultureel kunstonderwijs
Bisschop Boele, Evert
Nieuwsbrief Diversiteitsvraagstukken #9
Machteld de Jong (Lector)