Beperkt de interactie in: dramatherapeutische roltraining bij fysiek beperkte adolescenten met interactieproblemen
P.A. Jonker (Student); Jaap Welten (Begeleider)
Actions speaklouder than words: non-reflectieve muziektherapie bij een cliënt met een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis
Tom Enders (Student); Harry van den Born (Begeleider)
Zing voor je leven!: een muziektherapeutisch onderzoek naar de bei¨nvloeding van eenzaamheidsgevoelens bij ouderen
D.A. Brüning (Student); Juliane Tissen (Begeleider)
Gezien worden: de danstherapeutische techniek spiegelen in de Justitiële Jeugd Inrichting en Gesloten Jeugdzorg
Silke Loenen (Student); Ina van Keulen (Begeleider)
Vertrouw op je lichaam, het weet al de weg: authentic movement als supervisiemethode
H. Schmidt (Student); Simone Kleinlooh (Begeleider)
Stilstaan bij zorgen en loslaten, Ouders in beweging
J.C.E. Bosschaerts (Student); Christina van Kempen (Begeleider)
„Zal ik even beter worden voor je?‟
Elise Jonckheere (Student); Harry van den Born (Begeleider)
De toevoeging van een belangrijk puzzelstukje...
S. Crijns (Student); Anja Cilissen-Ysermans (Begeleider)
Curaçao in beweging: een actiegericht onderzoek naar de mogelijkheden van dans en bewegingstherapie als behandelwijze op Curaçao
N.C. de la Paz (Student); Nanon Jansen (Begeleider)
Spelen met waanzin: ik ben toch niet gek?
E.L. Campo (Student); Christine van Kempen (Begeleider)