TARGETing secondary school students' motivation towards physical education: The role of student-perceived mastery climate teaching strategies
Gwen Weeldenburg; L.B. Borghouts; Tim van de Laak; T. Remmers; Menno Slingerland; Steven Vos
Communicatie: een wereld van verschil
Silke Deckers (Student); Carolien Meijers (Student); Brechtje van Gent (Docent)
Oplossingsgericht werken met multiprobleemgezinnen en ouders met lvb
Mira Janssen (Student); Gerda Bijzet (Student)
Betere samenwerking tussen ouders en opvoeders door ‘relationele route’
Martine Noordegraaf (Lector); Ellen Schep (Lid Lectoraat)
“Ik kan toch niks, dat ligt aan mijn autisme.”* Hoe wordt het inzetten van een nieuw klasuur dat zich richt op psycho-educatie en talentwerking met focus op zelfbeeld en zelfkennis voor leerlingen met ASS ervaren?
Sanne Van Noppen (Student)
Zelfregulatie bij leerlingen met (kenmerken van) autisme
Daniëlle Scharloo (Student)
Applying an ecosystem approach to explore modifiable factors related to the risk for low motor competence in young children
Dave Van Kann; Pim Koolwijk; Tess de Kok; S.B. Vos; Sanne de Vries; Remo Mombarg; Ingrid van Aart; Geert Savelsbergh; Joris Hoeboer; T. Remmers
Applying an ecosystem approach to explore modifiable factors related to the risk for low motor competence in young children
D.H.H. van Kann (Onderzoeker); Pim Koolwijk (Lid Lectoraat); Tess de Kok (Onderzoeker); S.B. Vos (Onderzoeker); S.I. de Vries (Lector); Remo Mombarg (Onderzoeker); Ingrid van Aart (Onderzoeker); Geert Savelsbergh (Onderzoeker); J.J.A.A.M. Hoeboer (Lid Lectoraat); T. Remmers (Onderzoeker)
Evidence-based education: objections and future directions
I. Dekker; M. Meeter
Probleem-oplossen in het hoger onderwijs door (zelfgestuurd) leren van voorbeelden en oefenproblemen.
Milou van Harsel (Phd); Vincent Hoogerheide; P.P.J.L. Verkoeijen (Lector); Tamara van Gog