Oudercontacten op De Zwengel: wat leerkrachten van De Zwengel kunnen doen om het conctact met de ouders van de leerlingen te verbeteren
Ellen Latiers (Student); Nancy Verreijen (Begeleider)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl 1) De Literatuurstudie
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Wijs naar MEE
Kerlie Haagoort (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Tot hier en dan veder, een onderzoek naar voortijdig schoolverlaten in de sector Techniek Leeuwenborg Opleidingen
Marjolein Welling (Student); John Bouten (Begeleider)
Agressie regulatie
Mirte Hurx (Student); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Help! ik ben mijn emoties niet de baas.
Hellen Hensen (Student); Esther Swart (Begeleider)
Ouders (graag) gezien
Tineke Leijsten (Student); Ton Haeren (Begeleider)
Samen spelen, samen delen
Sanne Vogelaar (Student); Michel Waterval (Begeleider)
Autism Pro een pro voor kinderen met autisme
Floortje van den Boomen (Student); Monique van Hooren (Begeleider)
Laat mij zien wat je voelt, dan probeer ik jou te begrijpen!: hoe wordt de emotionele ontwikkeling bij kinderen van 0 tot 7 jaar met een pervasieve ontwikkelingsstoornis bevorderd d.m.v. een training?
Monique Szyska (Student); V. Vaillant (Begeleider)