De competentiegerichte student
drs. Conny de Laat (Docent)
De docent als competentiegericht opleider
drs. Conny de Laat (Docent)
With a little help from a friend
Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Sanneke Bolhuis (Lector); Adriaan Broeders
Learning effects of Fontys integrated product development projects
Dick van Schenk Brill (Docent); Krijn Kater (Docent); Drs Marlieke Ketelaars; Johan van der Sanden
Project 2000: een gedwongen keuze, maar ook de juiste!?
Rudolf Thelosen (Docent)
Een nieuwe werkdefinitie van blended learning
Jos Fransen (Lid Lectoraat)
Teenagers and their digital world
Pieter Swager (Lid Lectoraat); Jos Fransen (Lid Lectoraat); Guus Wijngaards (Lector)
Ontwerpstrategie voor blended learning
Jos Fransen (Lid Lectoraat)
Een verkennend onderzoek naar de informele leeractiviteiten van ervaren docenten in het voortgezet onderwijs
Annemarieke Hoekstra; Douwe Beijaard (Lector); Mieke Brekelmans; Fred Korthagen (Docent)
Interne kwaliteitszorg: van ambacht naar visie
drs. Martijn van Schaik; drs. Everard van Kemenade