Hoe gaan docenten om met zelfstandig leren? Wat ze denken en doen. (Studiehuisreeks nummer 32)
S.M. Bolhuis (Lector)
Leertheoretische visie
S.M. Bolhuis (Lector); R.J. Simons; J. Onstenk
Arbeid kiezen en delen
A. Martens (Docent); R. Spijkerman (Docent)
De Brede school:spin in het web van professionele netwerken?
Drs. M. van der Plas; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Drs. S. van Stijn
In dienst van het maatschappelijk succes. De vrijetijd als leertijd.
Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. E. Zeijl
Integrated product development and experience of communication in education
H. Ihle; Ir. D. van Schenk Brill (Docent); Ir. P.A.M. van Kollenburg (Docent); Ir. H.E.V. Veenstra
Accreditatie, ja maar...
Everard van Kemenade
Toetsstation-toetsing in het Sociaal Agogisch Onderwijs
Thea van der Steeg-Hamoen; Jean Jamin (Docent); Jos Speetjens; Mart van Dinther (Docent); Ad Oostveen
Accreditatie, ja maar...
Everard van Kemenade
Technisch beroeponderwijs en unieke competenties : pleidooi voor een leer- en leerlinggerichte transformatie
Drs. Willem van Oosterom; J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)