“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
SuperAgent Spel voor versterking professionele agency
Kyle van den Langenberg; Harry Stokhof
Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert