Proceedings of FabLearn Netherlands 2018: maker education in the Netherlands - state of play and lessons for the future
P. Troxler; Remke Klapwijk
Ian Buruma wordt gestraft omdat hij een ander geluid liet horen in het #metoo-debat
Gert Jan Geling (Lid Lectoraat); Gerben Bakker (Lid Lectoraat)
The role of social media in collective processes of place making: A study of two neighborhood blogs in Amsterdam
Pieter Breek (Onderzoeker); Joke Hermes (Lector); Jasper Eshuis (Onderzoeker)
Students’ online argumentative peer feedback, essay writing, and content learning
Omid Noroozi (Onderzoeker); Javad Hatami (Onderzoeker); Arash Bayat (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Lid Lectoraat); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Blockchain technology: how software nodes reach consensus (blogpost)
Ben van Lier (Lector)
Implementing Medical Technological Equipment in the OR
Navin Sewberath Misser (Lid Lectoraat); Bas van Zaane; Joris E. N. Jaspers; Hein Gooszen; Johan Versendaal (Lector)
Publieke omroep moet diverser
Jan van der Stoep (Lector)
Georganiseerde criminaliteit en ICT
Edwin Kruisbergen; E.R. (Rutger) Leukfeldt (Lector); Edward Kleemans; Robby Roks
Examining the relationship between a hospitals's IT infrastructure capability and digital capabilities
Rogier van de Wetering; Johan Versendaal (Lector); Pien Walraven
Zonder titel
Anoniem (Student)