Onderzoek naar de mogelijkheden van serious games om de invloed van niet persoonsgebonden voorinformatie te mitigeren binnen Justis
Zanoni, N (Noah) (Student)
Het Leven in prehistorisch Elp
Triest, DS (Daniel) van (Student)
Reflection on action by activation workers as professional learning strategy
S.A. van Buren-Bense; P.H.J. van der Aa
Maak het bespreekbaar!
Marte Wiersma (Docent); Aron Leijenhorst (Docent); Maisha van Pinxteren (Docent); Mai Groenevelt (Docent)
Overzicht methodieken en tools
Marte Wiersma (Onderzoeker)
Transdisciplinair samenwerken, leren en innoveren: factsheet werkproces minor+ App je Happy
M.M. Schouten; J.W. Mulder; L. Schenk
Peer production as mindful and responsible innovation: the case of Fabricademy
L. Thomas; A. Pistofidou; P. Troxler; C. Kohtala
Monitor creatieve industrie 2023: Nederland, top-15 steden creatieve industrie en ict, bedrijven, beroepen en zzp’ers
P.W.M. Rutten; W. Manshanden; F. Visser
Inspiratiesessie Meervoudige waardecreatie in FM
Mobach, Mark P.