Snijzaalonderwijs geprepareerd voor het curriculum fysiotherapie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Snijzaalonderwijs geprepareerd voor het curriculum fysiotherapie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit project gaat in op de volgende vraagstelling: wat is de inbreng van de Capaciteitsgroep anatomie/embryologie in het curriculum van de opleiding Fysiotherapie en hoe kan het snijzaalonderwijs geoptimaliseerd worden? Knelpunten op het gebied van samenwerking tussen Hogeschool Zuyd en de snijzaal van de Universiteit Maastricht zijn in kaart gebracht. En er is een inventarisatie gedaan naar de beschikbare leermiddelen van het houdings- en bewegingsapparaat binnen de Capaciteitsgroep en de toepassing daarvan in het curriculum fysiotherapie. De inventarisatie heeft zich beperkt tot de nek-/schouderregio.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Fysiotherapie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Datum | 2009-06-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |