Activerende spelvormen tijdens de lessen Duits : afstudeeronderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Activerende spelvormen tijdens de lessen Duits : afstudeeronderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek gaat over activerende spelvormen bij de deelvaardigheid grammatica tijdens de lessen Duits. Er is onderzocht wat de leeruitkomsten (onderverdeeld in
leeropbrengsten en leerervaringen) zijn, na het lesonderdeel
grammatica die aan de hand van een activerende spelvorm wordt aangeboden.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Opleiding | Lerarenopleiding Duits |
Afdeling | Domein Bewegen en Educatie |
Datum | 2021-05-23 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |