Studievaardigheden : afstudeeronderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Studievaardigheden : afstudeeronderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht te krijgen in of er werkelijk een probleem is bij het aanleren van de studievaardigheden in de studievaardigheidslessen en of aan de voorwaarde integratie van het aanleren van studievaardigheden wordt voldaan. Hiermee wordt een bijdrage geleverd om leerlingen waardevolle studievaardigheden mee te geven, zodat zij effectiever zelfstandig kunnen leren.

Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Opleiding | Lerarenopleiding Geschiedenis |
Afdeling | Domein Bewegen en Educatie |
Jaar | 2021 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |