Teamwerk stimuleren in het onderwijs
Over de rollen van HR-beleid en teamleidersWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Teamwerk stimuleren in het onderwijs
Over de rollen van HR-beleid en teamleidersWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoofdstuk 17
In dit hoofdstuk gaan we in op de vraag waardoor samenwerken en teamleren binnen mbo-instellingen bevorderd kan worden.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Werken in Onderwijs |
Beroepsonderwijs | |
Gepubliceerd in | R. Poell & J. Kessels (eds). Handboek Human Resource Development (3e editie). Organiseren van leren Lannoo, Pagina's: 301-314 |
Jaar | 2021 |
Type | Boekdeel |
Taal | Nederlands |