Succesvol ondernemen met social media
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Succesvol ondernemen met social media
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
'Everything that can be social, will be' (Hincliffe & Kim, 2012), Veel bedrijven zijn inmiddels actief op social media. Toch staat het gebruik ervan nog in de kinderschoenen. De meeste bedrijven onderkennen dat zij met behulp van sociale media kunnen innoveren in hun bedrijfsvoering. Maar wanneer en hoe gaan ze die belofte waarmaken?
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Innovatie en Business |
Kenniscentrum Economisch Sterke en Creatieve Stad | |
Kenniscentrum Digital Business & Media | |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Gepubliceerd in | Holland Management Review Amsterdam, Vol. 33, Uitgave: 166, Pagina's: 35-42 |
Jaar | 2016 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |