Beleidsplan Sponsoring en Fondsenwerving
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Beleidsplan Sponsoring en Fondsenwerving
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Door het onderdeel zijn van de gemeente in voorgaande jaren is er weinig geld vrij gekomen voor marketing en interne projecten van de Bibliotheek Utrecht. Bij iedere actie of project moet er rekening worden gehouden met een klein budget, aangezien de subsidie dit niet toelaat.
Door middel van sponsoring kunnen interne of marketinggerelateerde projecten gefinancierd worden er meer financiële middelen vrij komen voor innovatie.
De opdracht betreft het in kaart brengen van mogelijke sponsoren en de interne projecten.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Commerciele Economie |
Afdeling | Marketing en Commerce |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |