Het maken van een BPV-videoverslag
Tips vanuit het GoPro project. Deel 2Het maken van een BPV-videoverslag
Tips vanuit het GoPro project. Deel 2Samenvatting
In het project ‘GrensOverstijgend PRaktijkOpleiden’ (GoPro), zijn wij aan het experimenteren met camera’s in Mbo 2 en 3-opleidingen in de ondergrondse infratechniek. Meer dan 20
stakeholders uit deze branche waaronder verschillende Mbo’s, brancheorganisaties en een grote groep bedrijven ondersteunen het project. Hoofdfinancier is de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO). Het project wordt gecoördineerd door de Universiteit Twente, die daarbij ondersteund wordt door de Hogeschool Utrecht, Stichting Blei en Bouwend Nederland. Graag delen we met u een aantal inzichten en ervaring die we tot nu toe opgedaan hebben, die u hopelijk helpen om zelf ook met camera’s aan de slag te gaan in uw onderwijs.
Deel 2 van een artikelserie over de toepassing van GoPro-camera's in mbo-onderwijs en op leerwerkplekken. Deel 1 is verschenen in de novemberuitgave van Vakblad Profiel 2021.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs |
Gepubliceerd in | Vakblad Profiel Vol. 2021, Uitgave: 9, Pagina's: 21-25 |
Jaar | 2021 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |