De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het bereiken en overtuigen van een nieuwe doelgroep

Onderzoeksrapport

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Het bereiken en overtuigen van een nieuwe doelgroep

Onderzoeksrapport

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

MNP Flowers introduceerde in 2003 nieuwe Mandevilla genetica onder het merk Sundaville voor de toepassing als kuipplant voor onder andere West-Europa. Door de goede tuineigenschappen is de populariteit bij de consument snel gegroeid. Na de introductie van Sundaville zijn ook andere veredelaars actief geworden met de veredeling van Mandevilla hybriden. MNP Flowers wil de markt als geheel en haar marktaandeel met sundaville daarin, vergroten. MNP Flowers twijfelt of de huidige strategie toereikend is en of de markt nog op dezelfde manier benaderd moet worden. Zij willen zich gaan richten op de afnemers van de licentiehouders. Naar aanleiding van dit probleem is de volgende probleemstelling tot stand gekomen: “Wat is de perceptie van de kwekers ten aanzien van de huidige strategie van Sundaville binnen Nederland?”

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommerciële Economie
AfdelingFaculteit M&B
PartnerMNP Flowers
Datum2018-08-15
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk