De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De rol van docent-opvattingen bij evidence-informed adoptie van onderwijstechnologie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

De rol van docent-opvattingen bij evidence-informed adoptie van onderwijstechnologie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In de nabije toekomst is het van belang dat meer docenten onderwijstechnologie
kunnen gebruiken op manieren die worden aangeraden vanuit onderwijsonderzoek. Wat is de rol van docent-opvattingen daarbij?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Talentontwikkeling
Gepubliceerd inhttps://www.linkedin.com/in/fleurprinsen
Datum2020-10-25
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk