De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Jongeren moeten naar het theater. Dus de theaters doen er alles aan om de jongeren naar hen toe te krijgen. Alleen waarom lijkt het toch steeds niet te lukken? Welke marketingstrategieën passen de theaters toe om jongeren te bereiken en welk effect heeft dat?

In deze scriptie is een aantal interessante marketingstrategieën te vinden die de theaters kunnen toepassen jongeren. Kan een CMV-'er iets betekenen binnen deze strategieën? En welke funcite kan een CMV-'er in nemen binnen de marketingafdeling van het theater?

Al deze vragen worden beantwoord in deze scriptie.

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingSP Culturele en Maatschappelijke Vorming
AfdelingAcademie voor Sociale Professies
PartnerTheatergroep Drang
Jaar2008
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk